sobota, 14 listopada 2015

ABC Mojego Stylu- Moje Modowe Życie ( recenzja)

Cześć. Niedawno kupiłam sobie książkę pod tytułem ABC Mojego Stylu- Moje Modowe Życie i w tym poście postanowiłam, że ją Wam zrecenzuję.
ABC mojego stylu. Moje modowe życie - Evans Dominic
Jej autorem jest zabawny Evans Dominic . W książce możemy wykazać się kreatywnością i oryginalnością.  Oto opis ze stron empiku:
Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.
Książka bardzo mi się podobała, a jej cena to zaledwie 15,90 zł. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz