piątek, 17 czerwca 2016

Najpiękniejsze miejsca - wakacyjny post

Hej! W tym poście, jako, że zbliżają się już wakacje pokażę Wam zdjęcia i opisy najpiękniejszych miejsc na Ziemi i w Polsce. W niektórych już byłam, w innych jeszcze nie, ale o tym w rozwinięciu.

                           Najpiękniejsze miejsca na Ziemi

1.ELAFONISI

Jest to niewielka wyspa położona tuż przy południowo-zachodnim brzegu Krety, na jej plaży możemy podziwiać różowy piasek.  

         
Będę tam w te wakacje. 

 2. CANCUN

Jest to miasto położone w północnej części stanu Quintana Roo, w Meksyku, na wybrzeżu Morza Karaibskiego. 

   

 
Niestety, jeszcze tam nie byłam.  

3. MAJORKA 

Jest to największa w archipelagu Balearów wyspa hiszpańska na Morzu Śródziemnym.  

   

     
Byłam tam w zeszłym roku.  

4. KRETA 

Jest to grecka wyspa położona na Morzu Śródziemnym. Jest ona największą grecką wyspą. 

  
   
Byłam tam kilka lat temu i będę też w tym roku.  

                              Najpiękniejsze miejsca w Polsce 

1. WARSZAWA

Jest to stolica Polski i województwa mazowieckiego, największe miasto kraju.
   
   
Byłam tam w zeszłe wakacje. 

2. ŁÓDŹ  

Jest to miasto na prawach powiatu w środkowej Polsce. Siedziba władz województwa łódzkiego. 
 
  
Byłam tam w marcu zeszłego roku.

 3. KRAKÓW

Jest to miasto położone w południowej Polsce nad Wisłą, drugie w kraju pod względem liczby mieszkańców i powierzchni. 

  
  
Byłam tam kilka lat temu.

Mam nadzieję, że post Wam się podobał.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz